Oferta noastra de service – sprijin la nevoie
Service-ul inseamna posibilitatea de a te baza pe altii. Echipa de service AFRISO care va sta la dispozitie este flexibila, rationala in costuri, punctuala, eficienta si rapida.
Consiliere si prezentare produs
Foarte aproape de client. Cineva din personalul nostru de vanzari este intotdeauna in apropiere. Noi va sfatuim personal si individual si cu placere ii consiliem si pe clienti dvs la expozitii sau prezentari organizate la sediul dvs.
Scolarizare si training
Profesionala si practica. In cadrul scolarizarilor noastre profitati de experienta vasta in masurari si analiza de gaze. Dotarea tehnica disponibila la sediul nostru permite demonstratii in conditii reale de lucru.
Service
Indiferent daca este vorba despre intretinere profesionala, calibrare, certificate de etalonare sau verificare in functionare. Specialistii nostri din domeniul service-ului vor asigura functionarea pe toata durata de viata a aparatului dvs de masura. Pentru rezultate exacte in masuratori, respectarea normelor impuse de lege si o durata mai lunga de viata.
Reparatii
Daca exista anumite defecte de functionare, va rugam sa ne trimiteti aparatul si o scurta descriere despre defectul observat si va vom returna aparatul functional in cel mai scurt timp posibil.
Aparate pentru inchiriat
Nu va puteti lipsi de aparatul dvs de masura? Nici o problema. Service-ul nostru va poate pune la dispozitie in orice moment aparate de schimb, contra cost.
Laboratorul de etalonari analizoare de gaze de ardere EURO INDEX, atestat BRML
Orice aparat de masura, ce se doreste a fi utilizat in domenii ce tin de siguranta persoanelor si protectia mediului trebuie sa corespunda nu numai in momentul punerii pe piata, ci si pe toata durata exploatarii sale, pentru a fi considerat un aparat de incredere. Mentinerea optima a parametrilor aparatului de masura se poate certifica doar printr-un proces de etalonare adecvat, in laboratoare atestate conform SR EN ISO/CEI 17025, garantand conditii de mediu propice, folosind proceduri bine puse la punct, precum si etaloane de calitate, cu asigurarea trasabilitatii.
O operatiune de etalonare se finalizeaza cu emiterea “Certificatului de etalonare”: un document extrem de important, elaborat într-un format anume, cu date riguros calculate si inregistrate.
Etalonarea mijloacelor de masurare – analizoare de gaze de ardere, manometre, termometre, multimetre etc. – poate fi periodica (la intervale rezonabile) sau ocazionala. Diverse interventii asupra aparatului, reparatii, inlocuiri de senzori etc. necesita un proces de etalonare, indiferent de modul de calibrare a senzorilor, pentru a putea garanta o functionare optima a aparatelor profesionale de masura si pentru a inlatura riscuri cauzate de erori de masurare, cu efecte uneori dramatice la reglarea si verificarea echipamentelor de incalzire / instalatiilor sub presiune.
Procesul de etalonare consta in compararea valorilor indicate de aparat cu cele ale unui etalon si calcularea incertitudinii standard de masurare in conformitate cu EA 4-02 (Evaluation of Uncertainty of Measurement). Atat procedura in sine cat şi etaloanele folosite si conditiile de mediu in care are loc etalonarea sunt extrem de importante pentru calitatea etalonarii.
Pentru utilizatorii aparatelor de masura din domeniu, beneficiile majore, atunci cand aleg un furnizor de echipamente ce ofera solutii complete, inclusiv servicii metrologice, reparatii, dar in primul rand laborator de etalonari atestat BRML (ce indeplineste cerintele generale pentru competenta laboratoarelor de incercari si etalonari cu implementarea SR EN ISO/CEI 17025), sunt date de:
- Capabilitatea societatii, care detine un astfel de laborator de a verifica oricand calitatea produselor, avand certitudinea obtinerii unor rezultate valide, dar si de a interveni prin remedierea rapida a neconformitatilor
- Responsabilitate maxima a furnizorului de echipamente, prin oferirea de soluţii complete (one stop shop), si nu doar simpla furnizare de produse, cu redirectionare catre terti pentru servicii after-sales
- Imagine superioara in ceea ce priveste calitatea produselor din dotarea proprie, respectiv a serviciilor prestate, cu un castig net la capitolul seriozitate
- Posibilitatea verificarii permanente a incadrarii produselor in limitele calitative impuse de legislatia in domeniu
- Depistarea prompta a produselor neconforme, evitand pierderile suplimentare precum si eventuale incidente extrem de grave, cauzate de utilizarea unor instrumente neconforme in verificarea si reglarea echipamentelor de incalzire / instalatiilor sub presiune
- Detinerea unor documente de calitate, care sa garanteze conformitatea produselor, conformitate atestata de rezultate valide
- Reducerea costurilor si a timpului de indisponibilizare a aparatelor, aferente operatiunilor specifice de verificare / reparare / calibrare / etalonare