Servicii

Oferta noastra de service – sprijin la nevoie

Service-ul inseamna posibilitatea de a te baza pe altii. Echipa de service AFRISO care va sta la dispozitie este flexibila, rationala in costuri, punctuala, eficienta si rapida.

Consiliere si prezentare produs

Foarte aproape de client. Cineva din personalul nostru de vanzari este intotdeauna in apropiere. Noi va sfatuim personal si individual. Cu placere ii consiliem si pe clienti dvs. la expozitii sau prezentari organizate la sediul dvs.

Scolarizare si training

Profesionala si practica. In cadrul scolarizarilor noastre profitati de experienta vasta in masurari si analiza de gaze. Dotarea tehnica disponibila la sediul nostru permite demonstratii in conditii reale de lucru.

Service

Indiferent daca este vorba despre intretinere profesionala, calibrare, certificate de etalonare sau verificare in functionare. Specialistii nostri din domeniul service-ului vor asigura functionarea pe toata durata de viata a aparatului dvs. de masura. Pentru rezultate exacte in masuratori, respectarea normelor impuse de lege si o durata mai lunga de viata.

Reparatii

Daca exista anumite defecte de functionare, trimiteti-ne va rugam aparatul si o scurta descriere despre defectul observat si va vom returna aparatul functional in cel mai scurt timp posibil.

Aparate pentru inchiriat

Nu va puteti lipsi de aparatul dvs. de masura? Nici o problema. Service-ul nostru va poate pune la dispozitie in orice moment aparate de schimb. contra cost.

Laboratorul de etalonări analizoare de gaze de ardere EURO INDEX, atestat BRML

Orice aparat de măsură, ce se doreşte a fi utilizat în domenii ce ţin de siguranţa persoanelor şi protecţia mediului trebuie să corespundă nu numai în momentul punerii pe piaţă, ci şi pe toată durata exploatării sale, pentru a fi considerat un aparat de încredere. Menţinerea optimă a parametrilor aparatului de măsură se poate certifica doar printr-un proces de etalonare adecvat, în laboratoare atestate conform SR EN ISO/CEI 17025, garantând condiţii de mediu propice, folosind proceduri bine puse la punct, precum şi etaloane de calitate, cu asigurarea trasabilităţii .

O operaţiune de etalonare se finalizează cu emiterea “Certificatului de etalonare”: un document extrem de important, elaborat într-un format anume, cu date riguros calculate şi înregistrate.

Etalonarea mijloacelor de măsurare – analizoare de gaze de ardere, manometre, termometre, multimetre etc. – poate fi periodică (la intervale rezonabile) sau ocazională. Diverse intervenţii asupra aparatului, reparaţii, înlocuiri de senzori etc. necesită un proces de etalonare, indiferent de modul de calibrare a senzorilor, pentru a putea garanta o funcţionare optimă a aparatelor profesionale de măsură şi pentru a înlătura riscuri cauzate de erori de măsurare, cu efecte uneori dramatice la reglarea şi verificarea echipamentelor de încălzire / instalaţiilor sub presiune.

Procesul de etalonare constă în compararea valorilor indicate de aparat cu cele ale unui etalon şi calcularea incertitudinii standard de măsurare în conformitate cu EA 4-02 (Evaluation of Uncertainty of Measurement). Atât procedura în sine cât şi etaloanele folosite şi condiţiile de mediu în care are loc etalonarea sunt extrem de importante pentru calitatea etalonării.

Pentru utilizatorii aparatelor de măsură din domeniu, beneficiile majore, atunci când aleg un furnizor de echipamente ce oferă soluţii complete, inclusiv servicii metrologice, reparaţii, dar în primul rând laborator de etalonări atestat BRML ( ce îndeplineşte cerinţele generale pentru competenţa laboratoarelor de încercări şi etalonări cu implementarea SR EN ISO/CEI 17025), sunt date de:

  • Capabilitatea societăţii, care deţine un astfel de laborator de a verifica oricând calitatea produselor, având certitudinea obţinerii unor rezultate valide, dar şi de a interveni prin remedierea rapidă a neconformităţilor
  • Responsabilitate maximă a furnizorului de echipamente, prin oferirea de soluţii complete (one stop shop), şi nu doar simpla furnizare de produse, cu redirecţionare catre terţi pentru servicii after-sales
  • Imagine superioară în ceea ce priveşte calitatea produselor din dotarea proprie, respectiv a serviciilor prestate, cu un câştig net la capitolul seriozitate
  • Posibilitatea verificării permanente a încadrării produselor în limitele calitative impuse de legislaţia în domeniu.
  • Depistarea promptă a produselor neconforme, evitând pierderile suplimentare precum şi eventuale incidente extrem de grave, cauzate de utilizarea unor instrumente neconforme în verificarea şi reglarea echipamentelor de încălzire / instalaţiilor sub presiune
  • Deţinerea unor documente de calitate, care să garanteze conformitatea produselor, conformitate atestată de rezultate valide
  • Reducerea costurilor şi a timpului de indisponibilizare a aparatelor, aferente operaţiunilor specifice de verificare / reparare / calibrare / etalonare